IQOS Stores,
2017
Μετά από 10 χρόνια έρευνας και ανάπτυξης και με επένδυση 8 δισεκατομμυρίων, η Philip Morris δημιούργησε τα ΙQOS και επέλεξε μια ομάδα αρχιτεκτονικών γραφείων, ανάμεσα στα οποία και η ALD, με στόχο να υλοποιήσει το branding και τον σχεδιασμό των ομώνυμων καταστημάτων. Η υψηλή τεχνολογία, καινοτομία και τεχνογνωσία γίνονται ξεκάθαρα στο χώρο ο οποίος όμως πάνω απ’ όλα πρέπει και οφείλει να είναι οικείος.
Το λευκό χρώμα λειτουργεί σαν φόντο στις διάσπαρτες εκρήξεις χρωμάτων που παραπέμπουν στα χρώματα των προϊόντων, το ξύλο ζεσταίνει το χώρο, και τα προϊόντα παρουσιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να αναδεικνύεται ο υψηλής αισθητικής σχεδιασμός τους. Μπάρες με σκαμπό, αναπαυτικοί καναπές και πολυθρόνες, τραπέζια μοναστηριακού τύπου καλούν τους πελάτες να δοκιμάσουν και να επιλέξουν το προϊόν που τους ταιριάζει, ενώ claustra διαχωρίζουν τις διαφορετικές χρήσεις του χώρου χωρίς όμως να τον κλείνουν. Καινοτομία, design, life style και οικειότητα, σε ένα κατάστημα!